Нацрада взялася за скандальний телеканал

11 Жовтня 2018 Новини

Національна рада з питань телебачення й радіомовлення призначила позапланову перевірку ТОВ “Новини 24 години”, щоб перевірити інформацію про структуру його власності.

Таке рішення щодо телеканалу NewsOne ухвалено 11 жовтня, повідомили у відомстві.

Із відкритих джерел стало відомо, що управління телеканалом було передано Андрію Портнову (колишній заступник голови Адміністрації президента Януковича. – Gazeta.ua), зауважив голова Нацради Юрій Артеменко. Також було оприлюднено інтерв’ю Портнова, який підтвердив цей факт.

Відповідно до закону “Про телебачення і радіомовлення”, телерадіоорганізація упродовж 30 днів після виникнення підстав для внесення змін до ліцензії має подати відповідну заяву до Національної ради.



Цей час минув, а жодних документів так і не надійшло, наголошує Нацрада.

“Ми хочемо з’ясувати обставини, що відбулося, і діємо відповідно до чинного законодавства”, – пояснили у відомстві.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Середземному морі затримали українську яхту з 57 мігрантами





Залишити відповідь

Будьте першим!

avatar
  Підписатися  
Сповістити про