Про це повідомляє власкор газети «День» Наталія Малімон.
«У лютому ми представляємо ікону, яка однозначно написана на замовлення якоїсь родини, тієї родини, в якій були і Яків, і Наталія, і Тетяна, бо зазвичай подібного поєднання при зображеннях святих не буває», - каже завідувач музею Тетяна Єлісєєва.
Ікону з зображенням апостола Якова, мучениць Наталії і Тетяни передав у фонди настоятель Троїцького храму у селі Прилісне Маневицького району отець Юрій Волков ще у 2001 році. Відреставрували її у 2013-му. Образ написаний у 19 столітті, він, як каже Тетяна Єлісєєва, не є зразком традиційного волинського іконопису, і взагалі невідома історія його появи у прилісненському храмі. Відшукав його священик на старій дзвіниці.
Відомо, що церква у Прилісному, споруджена у у 1891-1897 роках винятково коштом місцевих жителів. Одним із жертводавців був у майбутньому визнаний саятим Іоан Кронштадський, який офірував на храм 100 рублів (коли корову в ті часи можна було придбати за 5 рублів), але ікона вибраних тезоіменних святих найшвидше написана на замовлення родини, члени якої були парафіянами храму.
Відомо, що церква у Прилісному, споруджена у у 1891-1897 роках винятково коштом місцевих жителів. Одним із жертводавців був у майбутньому визнаний саятим Іоан Кронштадський, який офірував на храм 100 рублів (коли корову в ті часи можна було придбати за 5 рублів), але ікона вибраних тезоіменних святих найшвидше написана на замовлення родини, члени якої були парафіянами храму.
Свята Наталія жила у Нікомідії в ІV ст., коли тисячі християн піддавалися тортурам та страті. Вона підтримувала духовно та морально членів християнської громади та свого чоловіка Адріана - мученика. Після його страти померла на могилі чоловіка, тому у її руці зображений хрест, як символ жертовності. Християни шанують Наталію, як покровительку сім’ї та шлюбу. Свята Тетяна жила на початку ІІІ ст. у Римі. Після прийняття хрещення стала дияконисою, доглядала хворих та немічних, готувала жінок до прийняття хрещення. У 222 р. була ув’язнена, піддавалася тортурам, після чого – страчена.
Ікону відзначає висока майстерність її автора, вона ніколи ще не була виставлена в експозиції музею, - каже Тетяна Єлісєєва,