image
11 Жовтня 2018 | 14:29

Нацрада взялася за скандальний телеканал

Національна рада з питань телебачення й радіомовлення призначила позапланову перевірку ТОВ "Новини 24 години", щоб перевірити інформацію про структуру його власності.
Таке рішення щодо телеканалу NewsOne ухвалено 11 жовтня, повідомили у відомстві.
Із відкритих джерел стало відомо, що управління телеканалом було передано Андрію Портнову (колишній заступник голови Адміністрації президента Януковича. - Gazeta.ua), зауважив голова Нацради Юрій Артеменко. Також було оприлюднено інтерв'ю Портнова, який підтвердив цей факт.
Відповідно до закону "Про телебачення і радіомовлення", телерадіоорганізація упродовж 30 днів після виникнення підстав для внесення змін до ліцензії має подати відповідну заяву до Національної ради.
Цей час минув, а жодних документів так і не надійшло, наголошує Нацрада.
"Ми хочемо з'ясувати обставини, що відбулося, і діємо відповідно до чинного законодавства", – пояснили у відомстві.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Середземному морі затримали українську яхту з 57 мігрантами

Вас також може зацікавити